معرفی پوشش های سلولزی در شهریار

معرفی پوشش های سلولزی در شهریار

معرفی پوشش های سلولزی در شهریار

پوشش سلولزی چیست؟

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

با هدف خدمت رسانی به صنعت ساختمان و کمک به رشد و ارتقاء کیفیت در بنا ایجاد گردیده است

رنگ سلولزی جز دسته پوشش هایی می باشد که از مواد سلولزی تشکیل شده و نقش پر کنندگی بر روی سطح را دارد و اما اگر به عنوان فیبر تلقی گردد در دسته رنگهای امولوسیونی قرار می گردد که از گروه رنگهای پایه آبی محسوب می شوند.

naghashi.org-4.png (355×200)

رنگ سلولزی جایگزین مناسب برای سفید کاری، نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری است و مزین کننده آرک، اپن و ابزار زنی های سقف می باشد که با قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف اعم از گچ و خاک، سیمان، گچ، شیشه، چوب و…باعث کاهش هزینه های ساختمان می شود.

DSC00470-e1504702371643.jpg (225×300)

IMG_0703.jpg (460×345)

رنگ سلولزی با سطحی زیبا و قابلیت اجرا در طرح ها و شکلهای مختلف در مکانهای تجاری، مسکونی، اداری ومراکز تفریحی ورزشی و….قابل اجرا بوده و آرام بخش محیط می باشد.

به طور کلی رنگ سلولزی حاصل تکنولوژی نوین جهت پوشش داخلی ساختمان می باشد.





:: برچسب‌ها: انجام بلکا در تهران و کرج ,فروش بلکا در کرج ,بلکا و رومالین در کرج تحویل فوری ,در کرج و تهران ,مشاوره صنعتی در کرج و تهران ,املاک صنعتی در تهران و کرج ,طرح توجیهی در کرج و تهران ,املاک صنعتی در کرج و تهران ,شاوره صنعتی در تهران و کرج ,املاک صنعی در تهران و کرج ,مشاوره صنعتی در تهران و کرج ,مهندسین مشاور در تهران و کرج ,ثبت شرکت ها در تهران و کرج ,قیمت نقاشی ساختمان در تهران و کرج ,اخذ جواز تاسیس در کرج و تهران ,لیست نمایندگی های سامسونگ در تهران و کرج ,نمایندگی های ایران خودرو در کرج و تهران ,جواز در کرج ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: